0,00 lei 0

Termeni și condiții

Introducere

Compania SC BRANDED SRL înregistrată la registrul comerțului Dolj cu numărul J16/1395/2015 , cod unic de înregistrare 34958130 și adresa sediului Strada Vidin 12, Pielești, Dolj va fi numită în continuare COZY.

Oricare persoană juridică sau persoana fizică (cu vârsta peste 18 ani) ce dorește să achiziționeze/ a achiziționat produse de la COZY sau a creat un cont pe website-ul https://cozy.com.ro va fi numit în continuare CLIENT.

Oricare persoană fizică ce vizitează website-ul https://cozy.com.ro pentru a afla informații sau a interacționa sub orice formă cu website-ul sau compania COZY prin intermediul acestuia se va numi în continuare VIZITATOR.

Folosirea acestui website implică acceptarea tuturor termenilor și condițiilor de utilizare pentru toți CLIENȚII/ VIZITATORII. Pentru folosirea în cele mai bune condiții a website-ului, se recomandă citirea cu atenție a tuturor termenilor de utilizare. CLIENTUL/ VIZITATORUL este de acord și acceptă ca, fără nici o notificare prealabilă, COZY poate șterge sau adăuga orice informație pe website sau întrerupe orice activitate fără o notificare prealabilă.

Termeni si condiții generale

Despre achiziție, prețuri și garanție

Produsele pot fi achiziționate de către CLIENT în urma achitării contravalorii acestora. Achitarea comenzilor se poate face prin OP, plată cu cardul sau ramburs la curier.

Comanda poate fi plasată prin următoarele mijloace: telefonic, mesaj, email sau website și constituie un contract între CLIENT și COZY, iar acesta trebuie respectat de ambele părți.

Toate prețurile afișate sunt în RON și nu conțin TVA (compania este neplătitoare de TVA). Prețurile afișate nu conțin taxele de transport, aceste taxe vor fi suportate de către CLIENT și vor apărea separat pe factura fiscală. Factura fiscală se emite conform legislației în vigoare din România și se trimite pe adresa de email/ mesaj CLIENTULUI.

Toate produsele COZY sunt purtătoare de garanție conform legislației în vigoare. Deteriorarea acestora în urma utilizării improprii de către CLIENT duce la nulitatea garanției.

COZY se obligă să livreze produsele și serviciile comandate, iar CLIENTUL se obligă să plătească contravaloarea acestora.

COZY își rezervă dreptul de a modifică prețurile afișate atunci când consideră că acest lucru este necesar fără a înștiința în prealabil CLIENTUL dar nu a prețurilor cuprinse într -o comandă confirmată.

COZY își rezervă dreptul de a refuza/ anula o comandă în orice moment al procesului de cumpărare din mai multe motive printre care: lipsă stoc, identificarea unei erori în informațiile despre produs ( inclusiv prețul ), etc.

COZY folosește serviciile altor companii, de exemplu pentru transport, plata etc. iar responsabilitatea pentru aceste servicii revine integral firmelor prestatoare de servicii. Este responsabilitatea CLIENTULUI ca înainte de folosirea acestor servicii să cunoască și să accepte condițiile și termenii serviciilor.

Despre procesul de producție și produse

Produsele COZY sunt realizate manual în ordinea comenzile primite. Informațiile despre produse pot suferi modificări sau pot apărea diferențe de dimensiuni, culori, aspect sau altele datorită volumului de informații dar și a faptului că imaginile pot apărea diferit pe ecranul de pe care este vizualizat produsul.

Imaginile folosite sunt cu titlu de prezentare și pot diferi în realitate. Unele materiale textile pot să difere în realitate în funcție de producător. Dimensiunile sunt aproximative și pot suferi modificări.

Termenul de execuție poate dura între 1 și 5 zile lucrătoare și se poate modifica în funcție de încărcare urmând a fi comunicat prin email/mesaj CLIENTULUI după plasarea comenzii.

Despre livrarea produselor

Livrarea produselor se face de către companii terțe de livrare ce sunt contractate de către COZY. Livrarea produselor poate dura între 1 și 5 zile lucrătoare acesta fiind diferit în funcție de companiile de livrare.

COZY nu este responsabilă de calitatea serviciul sau daunele survenite produselor în procesul de livrare.

Costul transportului va fi calculat în procesul de comandă și poate fi actualizat în momentul transmiterii facturii către CLIENT

Despre politica de retur

CLIENTUL are dreptul să notifice în scris că renunţă la comandă, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv.

Acesta poate să returneze produsele în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestuia. Cheltuielile cu livrarea returului cad în sarcina CLIENTULUI.

Returnarea produselor este acceptată doar dacă respectă următoarele condiții: starea produselor trebuie să fie la fel, să nu prezinte urme de uzurăși sunt trimise împreună cu toate etichetele și accesoriile aferente și intacte, în starea în care au fost expediate de către COZY (ex: etichetele să nu fie rupte sau tăiate, produsul să nu fie folosit, spălat etc.). În caz contrar, COZY își rezervă dreptul de a refuza returul sau de a percepe o taxăpentru aducerea produselor la starea de vandabilitate.

Pentru a iniția procedura de retur se trimite un email la adresa retur@cozy.com.ro cu motivul și contul în care se dorește returnarea banilor. Rambursarea contravalorii returului se face prin transfer bancar în termen de 14 zile calendaristice. CLIENTUL poate solicita un alt produs în schimbul celui returnat și/sau plata/returnarea unei diferențe.

Produsele personalizate la cerere conform comenzii realizate de CLIENT sunt exceptate de la dreptul de retur/ retragere prevăzut la art. 9-15 din OUG 34/2014 în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale. Produsele personalizate sunt produsele care diferă în formă, conținut, dimensiuni, cantitate sau culoare față de produsele din oferta standard prezentată pe website.

În cazul în care a fost trimis de către COZY un produs diferit față de cel comandat sau cu alte specificații (mărime diferită, culoare diferită etc.), taxele de transport vor fi suportate de COZY.

CLIENTUL are dreptul să opteze o singură dată pentru returnarea sau înlocuirea unui produs. Renunțarea la cumpărare în mod repetat va fi considerată abuz iar COZY are dreptul să blocheze cu efect imediat, temporar sau permanent, accesul la contul implicat în abuz.

Despre contul de client

Pentru crearea contului pe website, CLIENTUL este de acord să furnizeze informații reale, corecte, actuale și complete despre acesta, în funcție de specificațiile din formularele aferente și este de acord să furnizeze aceste informații în mod corect și complet și să aibă vârsta minimă de 18 ani. Încazul în care COZY consideră că obligația aceasta nu este respectată, își rezervă dreptul sa blocheze accesul la serviciile și produsele oferite fărăo notificare prealabilă, pe perioada determinată sau nedeterminată.

Autentificarea pe website, implică alegerea și păstrarea în siguranță a unei parole. Păstrarea în siguranță a parolei de acces reprezintăresponsabilitatea CLIENTULUI, consecințele oricărei activitați desfășurate prin folosirea parolei CLIENTULUI revenindu-i integral. CLIENTUL estede acord sa înștințeze COZY imediat despre orice pierdere a parolei sau despre eventuale semne de activitate neautorizată sub numele acestuiade utilizator.

Despre marketing și comunicarea în scopuri comerciale

CLIENTUL/VIZITATORUL își poate modifica în orice moment opțiunea cu privire la acordul dat COZY pentru comunicările comerciale conținând informații generale și tematice inclusiv informații cu privire la oferte sau promoții, în orice moment, după cum urmează: prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în comunicările comerciale primite de la COZY sau prin contactarea acestuia. Renunțarea la primirea comunicărilor comerciale nu implică renunțarea la acceptul dat pentru prezentul document.

Prin adăugarea de produse în secțiunea coș de cumpărături, COZY va transmite CLIENTULUI comunicări cu privire la: modificarea prețuluiproduselor, recomandări de produse similare/ complementare cu cele selectate, existența produselor, nefinalizarea comenzii, disponibilitatea produselor.

În urma achiziționării unui produs, COZY va transmite CLIENTULUI informații cu privire la sugestii de produse recomandate a fi utilizate împreunăcu acesta, sugestii de cumpărături viitoare în urma unei reduceri de preț/ indisponibilitate produs, scoaterea din oferta comercială etc. De asemenea, COZY va transmite pe email către CLIENT informații cu privire la starea comenzii, facturii fiscale etc. necesare finalizării procesului de comandă și livrare.

Politica de confidențialitate și GDPR

COZY utilizeaza metode si tehnologii de securitate avansate, pentru a proteja datele cu caracter personal, colectate si procesate conform prevederilor legale in vigoare. Toate materialele si informatiile personale trimise catre website, prin e-mail sau prin intermediul websiteului, vor fi considerate confidentiale.

Datele personale ale CLIENTULUI vor fi folosite numai in scopul declarat al acestui website. Informatiile din formularul de comanda vor fi folosite pentru a trimite confirmarea comenzilor, eventualele promotii, etc. COZY se obliga sa nu faca publice sau sa nu vindem bazele de date continand informatii referitoare la datele personale ale CLIENȚILOR nostri.

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, COZY are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate datele personale pe care CLIENTUL le furnizează.

CLIENTUL are obligația să furnizeze datele din formularul de comanda, acestea fiind necesare facturarii si livrarii comenzii. Refuzul determina neonorarea comenzii. Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre COZY. 

Conform Legii nr. 677/2001, CLIENTUL are de dreptul la acces, la interventie asupra datelor, de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a se adresa justitiei. Totodata, are dreptul sa se opuna prelucrarii datelor personale si sa solicite stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, se poate adresa prin email la hi@cozy.com.ro .

COZY va prelucra datele CLIENTULUI cu caracter personal, cum ar fi nume şi prenume, telefon, adresa de e-mail, adresa de facturare, adresa de livrare, date referitoare la modul în care utilizează website-ul de exemplu comportamentul/ preferințele/ obișnuințele CLIENTULUI în cadrul COZY, precum și orice alte categorii de date pe care le furnizează în mod direct în contextul creării contului de utilizator, în contextul plasării unei comenzi prin intermediul site-ului sau în orice alt mod care rezultă din utilizarea Site-ului.

Dacă pentru a crea cont de utilizator pe website, CLIENTUL utilizează contul de Facebook/ Google/ Apple, COZY va prelucra următoarele date publice de profil afişate de aplicaţiile respective: nume utilizator, adresa de e-mail.

În cazul în care CLIENTUL alege să creeze cont de utilizator doar înainte de a finaliza comanda unui produs disponibil pe website, se va solicita adresa de e-mail în baza căreia va fi creat automat un cont. În cazul în care nu finalizează comanda, adresa de e-mail și celelalte date furnizate nu vor fi stocate de COZY iar contul creat va fi șters automat.

Pentru VIZITATORII websiteului, COZY va prelucra doar datele cu caracter personal pe care le furnizează în mod direct în contextul utilizării website-ului , cum ar fi datele pe care le furnizează în cadrul secțiunii de contact / întrebări / reclamații, în măsura în care este contactat în acest fel.

Dacă CLIENTUL a realizat o COMANDĂ, COZY prelucrează datele cu caracter personal astfel:

  • pentru desfășurarea relației contractuale dintre CLIENT şi COZY respectiv pentru preluarea, validarea, expedierea şi facturarea comenzii plasate pe website, informarea asupra stării comenzii, organizarea returului de produse comandate etc. Furnizarea datelor cu caracter personal este necesară pentru executarea acestui contract. Refuzul furnizării datelor poate avea drept consecință imposibilitatea derulării raporturilor contractuale dintre CLIENT și COZY.
  • pentru îndeplinirea obligațiilor legale care incumbă COZY în contextul serviciilor prestate prin intermediul website-ului , inclusiv a obligațiilor în materie fiscală, precum și în materie de arhivare. Prelucrarea datelor CLIENTULUI pentru acest scop este necesară în baza unor obligații legale. Furnizarea datelor CLIENTULUI în acest scop este necesară. Refuzul furnizării datelor poate avea drept consecință imposibilitatea COZY de a respecta obligațiile legale care îi revin și deci în imposibilitatea de a oferi serviciile prin intermediul website-ului.
  • pentru activităţi de marketing, respectiv pentru transmiterea, prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanţă (e-mail, sms) de comunicări comerciale privind produsele şi serviciile oferite de COZY, prin intermediul website-ului. Prelucrarea datelor CLIENTULUI pentru acest scop are la bază consimțământul acestuia, dacă alege să-l furnizeze.

CLIENTUL își poate exprima consimțământul pentru prelucrarea datelor în acest scop prin bifarea căsuței corespunzătoare de la momentul creării contului, sau ulterior creării contului, la secțiunea Informațiile contului meu. Pentru dezabonarea de la primirea unor astfel de comunicări comerciale poate folosi opţiunea de la finalul fiecărui e-mail/ sms conţinând comunicări comerciale. În plus, poate să sedezaboneze prin accesarea secțiunii Informațiile contului meu.

Furnizarea datelor CLIENTULUI în acest scop este voluntară. Refuzul furnizării consimțământului pentru prelucrarea datelor acestuia în acest scop nu va avea urmări negative pentru CLIENT.

  • în scopul efectuării diverselor analize, raportări privind modul de funcționare a website-ului, realizarea de profiluri de preferinţe de consum, în principal, în vederea îmbunătăţiri experienței oferite pe website. Prelucrarea datelor CLIENTULUI pentru acest scop are la bază interesul legitim al COZY de a îmbunătății permanent experiența CLIENȚILOR pe website. Furnizarea datelor acestuia în acest scop este voluntară. Refuzul furnizării datelor pentru acest scop nu va avea urmări negative pentru CLIENT.

Pentru VIZITATORI, COZY prelucrează datele acestora cu caracter personal astfel:

  • pentru activităţi de marketing, respectiv pentru transmiterea, prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanţă (e-mail, sms), de comunicări comerciale privind produsele şi serviciile oferite de COZY, prin intermediul website-ului. Prelucrarea datelor acestora pentru acest scop are la bază consimțământul VIZITATORULUI, dacă alegeți să-l furnizeze.

VIZITATORUL își poate exprima consimțământul pentru prelucrarea datelor în acest scop prin completarea și bifarea căsuței corespunzătoare din formularul pentru abonarea la newsletter disponibil pe website. Pentru dezabonarea de la primirea unor astfel de comunicări comerciale poate folosi opţiunea de la finalul fiecărui e-mail/ sms conţinând comunicări comerciale.

Furnizarea datelor VIZITATORULUI în acest scop este voluntară. Refuzul furnizării consimțământului pentru prelucrarea datelor VIZITATORULUI în acest scop nu va avea urmări negative pentru VIZITATOR.

  • pentru rezolvarea plângerilor, reclamaţiilor şi pentru a monitoriza traficul și a îmbunătăţii experiența dumneavoastră oferită pe website.

Prelucrarea datelor VIZITATORULUI pentru acest scop are la bază interesul legitim al COZY de a asigura funcționarea corectă a website-ului, precum și pentru a îmbunătății permanent experiența vizitatorilor websiteului, inclusiv prin soluționarea diferitelor comentarii, întrebări sau reclamații.

Furnizarea datelor VIZITATORULUI în acest scop este voluntară. Refuzul furnizării datelor pentru acest scop nu va avea urmări negative pentru VIZITATOR.

Ca principiu, COZY va prelucra datele CLIENTULUI sau a VIZITATORULUI cu caracter personal atât cât este necesar pentru realizarea scopurilor de prelucrare menționate mai sus.

Pentru CLIENT, vom prelucra datele personale pe întreaga durată a raporturilor contractuale și ulterior conform obligaţiilor legale care revin în sarcina COZY (de ex., în cazul documentelor justificative financiar-contabile pentru care termenul de păstrare prevăzut de lege este de 10 ani de la data încheierii exerciţiului financiar în cursul căruia au fost întocmite).

Dacă CLIENTUL alege să șteargă contul de utilizator aceasta nu va avea ca efect automat ștergerea datelor acestuia cu caracter personal. În cazul în care se solicită ştergerea contului, însă pe acel cont există cel puţin o comandă activă, cererea de ştergere a contului va putea fi înregistrată numai după livrarea produselor şi finalizarea ultimei comenzi active.

Dacă CLIENTUL/ VIZITATORUL retrag consimțământul pentru prelucrarea datelor în scop de marketing, COZY va înceta prelucrarea datelor acestuia cu caracter personal în acest scop, fără însă a afecta prelucrările desfășurate de COZY pe baza consimțământului exprimat de către CLIENT/ VIZITATOR înainte de retragerea acestuia.

Pentru îndeplinirea scopurilor de prelucrare, COZY poate dezvălui datele CLIENTILOR către parteneri, către terțe persoane sau entități care sprijină COZY în desfășurarea activității prin intermediul website-ului (de exemplu firme de curierat, furnizori de servicii IT), ori către autoritățile publice centrale/locale, în următoarele cazuri exemplificativ enumerate:

  • pentru administrarea website-ului;
  • în situațiile în care această comunicare ar fi necesară pentru atribuirea de premii sau alte facilități persoanelor vizate, obținute ca urmare a participării lor la diverse campanii promoționale organizate de către COZY;
  • pentru menținerea, personalizarea și îmbunătățirea website-ului și a serviciilor derulate prin intermediul lui;
  • pentru efectuarea analizei datelor, testarea și cercetarea, monitorizarea tendințelor de utilizare și activitate, dezvoltarea caracteristicilor de siguranță și autentificarea utilizatorilor;
  • pentru transmiterea de comunicări comerciale de marketing, în condițiile și limitele prevăzute de lege;
  • atunci când dezvăluirea datelor cu caracter personal este prevăzută de lege etc.

Datele cu caracter personal furnizate către COZY pot fi transferate în afara României, dar doar către state din Uniunea Europeană.

În condițiile prevăzute de legislația în materia prelucrării datelor cu caracter personal, CLIENTUL/ VIZITATORUL în calitate de persoane vizate, beneficiază de următoarele drepturi:

  • dreptul la informare, respectiv dreptul de a primi detalii privind activitățile de prelucrare efectuate de către COZY conform celor descrise în prezentul document;
  • dreptul de acces la date, respectiv dreptul de a obține confirmarea din partea COZY cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, precum și detalii privind activitățile de prelucrare precum modalitatea în care sunt prelucrate datele, scopul în care se face prelucrarea, destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, etc;
  • dreptul la rectificare, respectiv dreptul de a obține corectarea, fără întârzieri justificate, de către COZY a datelor cu caracter personal inexacte/ nejustificate, precum și completarea datelor incomplete; Rectificarea/ completarea va fi comunicată fiecărui destinatar la care au fost transmise datele, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau presupune eforturi disproporționate.
  • dreptul la ștergerea datelor, fără întârzieri nejustificate, („dreptul de a fi uitat”), în cazul in care se aplică unul dintre următoarele motive:
    • acestea nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate;
    • în cazul în care este retras consimțământul și nu există niciun alt temei juridic pentru prelucrare;
    • în cazul în care persoana vizată se opune prelucrării și nu există motive legitime care să prevaleze;
    • în cazul în care datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;
    • în cazul în care datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale;
    • datele cu caracter personal au fost colectate în legătură cu oferirea de servicii ale societății informaționale conform dreptului Uniunii sau al dreptului intern sub incidenta căruia se află operatorul.

Este posibil ca, în urma solicitării de ștergere a datelor, COZY să anonimizeze aceste date (lipsindu-le astfel de caracterul personal) și să continue în aceste condiții prelucrarea pentru scopuri statistice;

  • dreptul la restricționarea prelucrării în măsura în care :
    • persoana contestă exactitatea datelor, pe o perioadă care ne permite verificarea corectitudinii datelor;
    • prelucrarea este ilegală, iar persoana vizată se opune ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea utilizării lor;
    • operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar persoana vizată i le solicită pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță;
    • persoana vizată s-a opus prelucrării (altele decât cele de marketing direct), pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile legitime ale operatorului prevalează asupra celor ale persoanei vizate.
  • dreptul la portabilitatea datelor, respectiv (i) dreptul de a primi datele cu caracter personal într-o modalitate structurată, folosită în mod obișnuit și într-un format ușor de citit, precum și (ii) dreptul ca aceste date să fie transmise de către COZY către alt operator de date, în măsura în care sunt îndeplinite condițiile prevăzute de lege;
  • dreptul la opoziție – în ceea ce privește activitățile de prelucrare se poate exercita prin transmiterea unei solicitări conform celor indicate mai jos:
  • în orice moment, din motive legate de situația particulară în care se află persoana vizată, ca datele care o vizează să fie prelucrate în temeiul interesului legitim al COZY sau în temeiul interesului public, cu excepția cazurilor în care COZY poate demonstra că are motive legitime și imperioase care justifică prelucarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanelor vizate sau că scopul este constatarea, exercitarea sau apararea unui drept în instanță;
  • în orice moment, în mod gratuit și fără nicio justificare, că datele care o vizează să fie prelucrate în scop de marketing direct.
  • dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automate, respectiv dreptul de a nu fi subiectul unei decizii luate numai pe baza unor activități de prelucrare automate, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizată sau o afectează în mod similar într-o măsură semnificativă;
  • dreptul de a se adresa Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sau instanțelor competente, în măsura în care consideră necesar.

Website-ul COZY folosește fișiere de tip cookie. Pentru mai multe informații cu privire la modul în care se folosesc aceste fișiere, CLIENTUL/ VIZITATORUL poate să acceseze următorul link: https://cozy.com.ro/politica-cookies/

Dispoziții finale

Limitare de responsabilitate

COZY nu are nici o responsabilitate în ceea ce privește: întârzierile la livrare, deteriorările, distrugerile, pierderile survenite pe timpul transportului până la CLIENT care cad în sarcina transportatorului, informațiile eronate furnizate de CLIENT și continutul sau natura website-urilor prin linkurile cărora un CLIENT/ VIZITATOR ajunge către website-ul COZY.

Prezentul Contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între COZY și CLIENT se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din Municipiului Craiova.

COZY își rezervă dreptul de a face orice modificări ale acestor termeni și condiții, precum și orice modificări asupra website-ului, fără a fi necesarăo notificare prealabilă a CLIENTULUI/ VIZITATORULUI.

Termenii și condițiile au fost actualizate și intră in vigoare începând cu data de 01.11.2022.